{Mapa forum}Mapa forum  FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Kurt Wagner
Autor Wiadomość

Kurt Wagner 




Imię i nazwisko: Kurt Wagner
Pseudonim: Nightcrawler
Data urodzenia/Wiek: 16.03.1989r/25 lata
Zdolności: Nadludzka zwinność, Przyczepianie się do powierzchni (ścian itp),Zdolność teleportacji,wybitny szermierz, Niewidzialny w ciemności
Znaki szczególne: Liczne znamiona na plecach, żółte oczy, ciemnoniebieska skóra, po dwa palce u nóg, trzy u rąk, kły, ogon.
Urazy: Niechęć do swojego naturalnego wyglądu.
GXRA 2017
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 285
Wysłany: Sob 09 Mar, 2013 23:36   Kurt Wagner

Imię i nazwisko: Kurt Wagner
Pseudonim: Nightcrawler
Data urodzenia/Wiek: 16.03.1989r/21 lat
Pochodzenie: Alpy Bawarskie, Niemcy
Postać kanoniczna: Tak


Wygląd:
Kurt za sprawą swojej mutacji posiada dość specyficzny wygląd. Za jego sprawą, kojarzony jest przez ludzi z demonem. Kurt mierzy 170 cm wzrostu, waży około 77 kg. Jego włosy mają kolor indygo, są nieco ciemniejsze niż reszta ciała. Oczy tego mutanta mają kolor żółty, lśnią, nie mają wyraźnych źrenic. Jest dobrze zbudowany. Posiada po trzy palce u rąk, po dwa u nóg, oraz ogon. Kurt, mimo starań, dalej nie do końca akceptuje to jak wygląda. Cały czas próbuje się kamuflować, w tym celu nosi ciemno okulary, ciemną baseballówkę, oraz płaszcz, który nie krępuje jego ruchów, miecze umieszcza z reguły, w lekkim pokrowcu na plecach, by się nie zranić. Ze względu na długi ogon preferuje ubrania luźne, które umożliwią mu skuteczne ukrycie go. W kieszeni zawsze nosi odtwarzacz muzyki i słuchawki.

Charakter:
Wagner jest bardzo pogodną postacią, oddany swoim przyjaciołom, wierny ustalonym zasadom, gotów do poświęceń, mściwy, mimo iż jest bardzo wierzący. Ma ogromne poczucie humoru. Konsekwentny, i wytrwały w dążeniu do celu. Wrażliwy artystycznie, oddany wielu pasjom, wszechstronny, bardzo inteligentny, skryty. Bardzo konsekwentny w relacjach z ludźmi, jeśli kogoś pokocha to do końca, również z negatywnymi emocjami jest tak samo. Nieśmiały w stosunku do kobiet, uważa że nie potrafiłby się z nikim związać, bo z nie jest możliwe zaakceptowanie go takiego jakim jest. Ciężko go zniechęcić, nie zraża się niepowodzeniami. Jest oddanym przyjacielem, uwielbia rozmawiać o muzyce, i książkach, mimo nieśmiałości, potrafi poprawić humor w ciągu kilku chwil każdemu kto ma się źle. Nie lubi pokazywać po sobie tego, że coś mu nie pasuję, nie ujawnia negatywnych emocji.

Historia:
Kurt przyszedł na świat jako syn hrabiego Wagnera, i Mistique (która nie ujawniła swoich zdolności, przyjmując wygląd młodej szlachcianki). Ojciec Kurta zginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Na dworze nie zabawili jednak długo, bowiem podczas ciężkiego porodu ujawniło się prawdziwe oblicze Raven, co zmusiło ją do ucieczki wraz z nowo narodzonym synkiem. Osaczona przez mieszkańców wioski z powodu wyglądu swojego dziecka, przybrała postać wieśniaczki i obwieściła mieszkańcom swoją śmierć, to jednak nie uspokoiło mieszkańców wioski, przez co Mistique zmuszona była wrzucić Kurta do rzeki, skazując go tym samym na pewną śmierć.

Szczęście jednak było po stronie niemowlaka, został wyłowiony i przygarnięty przez Margali Szardos - wybitną czarodziejkę, pracującą jako medium w cyrku. Dorastał wraz z jej dziećmi Stefanem i Jimane.

Kurt stał się gwiazdą cyrku zasłynął jako wyjątkowy akrobata na trapezie, wygląd nie przeszkadzał widzom, gdyż myśleli oni, że to przebranie. Podczas podróży z trupą rozwinęła się jego wiara w Boga.

Kilka lat później cyrk wykupił bogaty Teksańczyk, przeistoczył go w "Galerię Dziwadeł", której Kurt miał być numerem jeden. Taka rola nie odpowiadała mu, więc opuścił Alpy i wyjechał do swojego przybranego brata Stefana do Winzeldorfu.
Podczas pobytu u brata w życie weszła jego przepowiednia z przeszłości mówiąca o tym, że magiczna natura Stefana skłoni go do czynienia zła. Tak też się stało, zaczął on mordować dzieci w wiosce. Jak można było się spodziewać nie podobało się to żółtookiemu mutantowi. Chciał powstrzymać swojego przyrodniego brata nie zadając mu bólu. Podczas walki z nim, przez przypadek skręcił mu kark. Mieszkańcy znaleźli Kurta w jego naturalnej formie, przy ciele brata. Uznali go za demona terroryzującego okolicę.

Po tych wydarzeniach w sercu Kurta zrodziła się nienawiść do ludzi, za to iż nie akceptują oni odmienności mutantów. Świadomy swojej przewagi nad nimi postanawia uderzyć w najczulszy punkt struktury społecznej, na której marginesie się znajdował - w Prezydenta USA. Starannie zaplanował każdy szczegół akcji. I po wielu miesiącach przygotowań rozpoczął wcielanie planu w życie.
Dzięki swoim zdolnościom niemal niepostrzeżony wdarł się do Białego Domu wmieszał się w grupkę zwiedzających po czym oddalił się od niej. Jednego z ochroniarzy zaniepokoiło jego zachowanie. Stojąc oko w oko z Kurtem, żółtooki przystąpił do brawurowego ataku. Zaatakowany bodyguard zdążył jednak powiadomić współpracowników o zaistniałym procederze. Nightcrawler zdawał się nabierac tempa nokautując kolejnych ludzi, którzy nie szczędzili na niego ostrej amunicji. Na próżno próbowano go zatrzymać. Drogą okrężną dotarł do gabinetu prezydenta. Głowa Stanów Zjednoczonych otoczona przez dużą grupę uzbrojonych po zęby mężczyzn bezradnie patrzyła jak mutant wyklucza jego ludzi jednego po drugim. Po wykończeniu ich, zdawałoby się do ostatniego, dopadł do prezydenta i osaczywszy go przy jego burku dobył swoim ogonem noża, złowrogo szczerząc kły. Kiedy miał go zatapiać w ciele ofiary jeden z jej ochroniarzy w ostatniej chwili wystrzelił w stronę mutanta raniąc go. Ten jednak zdołał się przeteleportowac w bezpieczne miejsce.

Miejscem tym, był dobrze znany mu opuszczony już Bostoński kościół, w którym kiedyś posługiwał jako kapłan, jednak przez swoją mutację zmuszony był porzucić sutannę. Incydent z Białego Domu stał się numerem jeden w dziennikach informacyjnych na całym świecie, i rozpoczął globalną debatę na temat zagrożenia dla ludzi płynącego ze strony mutantów. Obok procederu nie przeszedł obojętnie przywódca Szkoły dla Młodych Talentów - Charles Xavier, który widząc w jakim niebezpieczeństwie znajduje się pozostawiony sam sobie Kurt postanowił mu pomóc. Zlokalizował go za pomocą urządzenia do odnajdywania mutantów - Cerebro w owym opuszczonym kościele. Z ofertą przyłączenia się do szeregów Xaviera posłał dwie swoje uczennice, Jean Grey, oraz Ororo Monroe, znaną jako Storm, na początku Kurt wzbraniał się, i nie pozwalał do siebie dotrzeć, jednak Jean udało się go namówić, i po opatrzeniu przez nią jego rany, udali się do siedziby Instytutu. Z pomocą Xaviera Kurt dowiedział się miedzy innymi o tym, że jego matką jest Mistuque.

Po tym jak zostało wynalezione "lekarstwo" na mutację i wojna między Xavierem a Magneto wisiała w powietrzu, Kurt zmuszony został do podjęcia trudnej decyzji, albo zachowa swoją moc, i dalej będzie musiał ukrywać swoje prawdziwe oblicze, albo pozbędzie się przeklętej mocy, i będzie mógł normalnie funkcjonować. Samemu nie do końca wiedząc czego chce, postanawia się ukryć z obawy przed ludźmi w Niemieckich Alpach. Dochodzą do niego tylko strzępki informacji na temat potyczki między chcącym zdominować świat Magneto a pragnącymi współpracy z ludźmi X-MENami. Po kilku miesiącach nie potrafiąc usiedzieć na miejscu w obawie o bezpieczeństwo przyjaciół postanawia wrócić do Instytutu i wesprzeć w batalii.



Zdolności:
- Ponadprzeciętna gibkość, zwinność i ogólna koordynacja ruchowa.(Wynika to głównie z wyglądu, za jego sprawą jest też niewidzialny w ciemności i potrafi przylegać do powierzchni np ścian). Dzięki barwie swojego ciała jest niewidoczny w ciemności, a jego oczy przystosowane do patrzenia w nocy.
- Posiada zdolność teleportacji, korzystając w tym celu z bezustannie otaczającego go między wymiarowego portalu dającego mu możliwość niemal natychmiastowego znalezienia się w konkretnym miejscu. Zjawisku temu towarzyszy charakterystyczny dźwięk - "Bamf, oraz czarny dym, i zapach siarki. Dzięki wybitnej orientacji w terenie nie ma ryzyka wteleportowania się przedmiot, mogącego prowadzić nawet do zgonu. Ten sam portal, który umożliwia mu teleportację absorbuje także światło. Dla swojego bezpieczeństwa teleportuje się raczej w obrębie swojego pola widzenia, lub do miejsc znanych mu naprawdę dobrze. Swego czasu, teleportowanie się z człowiekiem wymagało ogromnego wysiłku, jednak z każdym dniem, proceder ten przestawał go męczyć.
- Wybitny szermierz.

Rodzina:
Raven Darkholme (Mystique - matka), Azazel (ojciec, prawdopodobnie nie żyje), Graydon Creed (przyrodni brat - nie żyje), Margali Szardos (przybrana matka), Stefan Szardos (przybrany brat - nie żyje), Jimaine Szardos/Amanda Sefton (Magik [II], przybrana siostra), Nils Styger (Abyss, brat przyrodni), Kiwi Black (brat przyrodni)

Inne:
- Nieodłącznym elementem ubioru Kurta są dwa miecze.
-Kurt posiada dziesiątki blizn na całej powierzchni ciała, samookaleczenia dokonywał w ramach pokuty za każde dokonane zabójstwo.
- Świetnie gra na fortepianie.
- Uwielbia rymować, i tworzyć teksty.
- Wielki smakosz soków wszelakiej maści (najlepiej świeżo wyciskane)
- Niesamowity śpioch
- Nienawidzi matematyki i wszelkich przedmiotów z zakresu nauk ścisłych.
- Często miewa koszmary, z powodu zabójstw jakich się dopuścił.
- Uwielbia obserwować zwierzęta.
- Kiedy ma zły dzień przesiaduje na drzewach, im wyżej tym lepiej.

Wybrana grupa: Xaviers

Na avatarze jest: Alan Cumming
 
 

Jane 

#TeamIronAmerica




Imię i nazwisko: Jane Weller
Data urodzenia/Wiek: 14.07.1988, 25 lat
Zdolności: Przejmowanie mocy przez krew, manipulacja molekularna, telekineza
GXRA 2017
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 9724
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013 12:46   

Cytat:
Postać kanoniczna: Nightcrawler
Wpisuje się tylko Tak lub Nie

Wygląd i Charakter powinny zawierać minimum 6 rozbudowanych zdań.

Obrazek powinien być umieszczony w tagach URL, a nie w IMG.

Kurt Wagner napisał/a:
przybrała postać wieśniarki
Wieśniaczki.

Poza tym według tego co wyczytałam Kurt jest synem Azazela, a nie jakiegoś hrabiego.

A historia jest skopiowana w ogromnej części ze strony marvelcomics.pl. Nie uznajemy plagiatów. Poza tym, forum opiera się w głównej mierze na filmowej trylogii i wydarzenia aktualne dzieją się po Ostatnim Bastionie.

Karta do poprawy.




 
 
 

Kurt Wagner 




Imię i nazwisko: Kurt Wagner
Pseudonim: Nightcrawler
Data urodzenia/Wiek: 16.03.1989r/25 lata
Zdolności: Nadludzka zwinność, Przyczepianie się do powierzchni (ścian itp),Zdolność teleportacji,wybitny szermierz, Niewidzialny w ciemności
Znaki szczególne: Liczne znamiona na plecach, żółte oczy, ciemnoniebieska skóra, po dwa palce u nóg, trzy u rąk, kły, ogon.
Urazy: Niechęć do swojego naturalnego wyglądu.
GXRA 2017
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 285
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013 17:46   

Edytowane według zaleceń :)




 
 

Jane 

#TeamIronAmerica




Imię i nazwisko: Jane Weller
Data urodzenia/Wiek: 14.07.1988, 25 lat
Zdolności: Przejmowanie mocy przez krew, manipulacja molekularna, telekineza
GXRA 2017
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 9724
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013 20:51   

Nadal wygląd i charakter są zbyt krótkie. Minimum, to 6 rozbudowanych zdań. I wyrzuć zdjęcie lub zalinkuj jakieś słowo.




 
 
 

Kurt Wagner 




Imię i nazwisko: Kurt Wagner
Pseudonim: Nightcrawler
Data urodzenia/Wiek: 16.03.1989r/25 lata
Zdolności: Nadludzka zwinność, Przyczepianie się do powierzchni (ścian itp),Zdolność teleportacji,wybitny szermierz, Niewidzialny w ciemności
Znaki szczególne: Liczne znamiona na plecach, żółte oczy, ciemnoniebieska skóra, po dwa palce u nóg, trzy u rąk, kły, ogon.
Urazy: Niechęć do swojego naturalnego wyglądu.
GXRA 2017
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 285
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013 21:37   

Cytat:
Nadal wygląd i charakter są zbyt krótkie. Minimum, to 6 rozbudowanych zdań

Poprawione :)




 
 

Jane 

#TeamIronAmerica




Imię i nazwisko: Jane Weller
Data urodzenia/Wiek: 14.07.1988, 25 lat
Zdolności: Przejmowanie mocy przez krew, manipulacja molekularna, telekineza
GXRA 2017
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 9724
Wysłany: Pon 11 Mar, 2013 12:52   





 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Jeden

X-Men RPG jest chronione prawami autorskimi - te dotyczące materiału źródłowego należą do Marvela, zaś reszta przynależy do graczy i Administracji forum.
Zabrania się kopiowania i modyfikowania jakiejkolwiek jego części bez zgody Administracji i użytkowników.
Forum jest przystosowane do przeglądarek Firefox, SeaMonkey, Opera, Comodo Dragon. Część emotikon dzięki CookiemagiK. Kod wysuwanego panelu by Luxter.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by XR TEAM for X-MEN RPG FORUM © 2007-2018