{Mapa forum}Mapa forum  FAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
2. Mistrzowie Gry
Autor Wiadomość

Jane 

#TeamIronAmerica




Imię i nazwisko: Jane Weller
Data urodzenia/Wiek: 14.07.1988, 25 lat
Zdolności: Przejmowanie mocy przez krew, manipulacja molekularna, telekineza
GXRA 2017
Dołączyła: 13 Lip 2007
Posty: 9409
Wysłany: Pon 12 Paź, 2015 20:57   2. Mistrzowie Gry

Mistrzowie Gry




W RPG siedzi już od wielu lat, zdobył jakieś nagrody i dopomógł zorganizować parę konwentów. Uwielbia fantasy magii i miecza, zaczynał od DnD i Warhammera. Przemknął przez dziesiątki innych systemów a od wielu lat wiernie i lojalnie prowadzi GURPSa. Jeśli zaś chodzi o sposób eMGowania to można powiedzieć jedno: Strzeż się. Przygody, jakie prowadzi, są wymagające a na dodatek nie ma on wyrzutów sumienia zabijając graczy. Jego kolekcja martwych kart postaci jest imponująca, choć makabryczna. Bo widzisz, bohaterem nie zostaje się po zabiciu goblina. Bohaterem zostajesz gdy pokonasz coś znacznie od siebie silniejszego. Tak więc wrogowie są potężni. Ponadto nie znosi traktowania NPC gorzej tylko dlatego że nie są bohaterami. NPC mają swoje pomysły, sympatie i możliwości. Biada bohaterom, którzy nie doceniają swoich popleczników i nie dbają o nich. A do tego wszystkiego wierzy w emocjonalne i prywatne wątki w przygodach. Sposób na przeżycie jego kampanii? Dbaj o siebie, dbaj o swoich i uważaj na wrogów. To działa częściej niż samotność. Jako że i tak chodzi z głową w chmurach, to pisze niebieskim.



Tak zwana RPG'owa "Stara Gwardia". W Fantastyce i RPG'ach od prawie 20 lat, a te wszystkie lata gry, filmów, organizacji konwentów i prowadzenia pozostawiły na nim piętno. Wychodzi z założenia, że RPG są po to, żeby dać się ponieść i móc zobaczyć "co by było gdyby", a rolą MG jest realistyczne odzwierciedlenie tego "gdyby". W skrócie oznacza to, że głupota i porywanie się z motyką na słońce w najlepszym wypadku zostanie ukarana prztyczkiem w nos, a w najgorszym śmiercią postaci, albo jeszcze czymś gorszym. Nie akceptuje cofania czasu (poza postaciami, które posiadają tą moc) i odwoływania akcji. W końcu w rzeczywistości nie można w połowie skoku na bungee stwierdzić "to ja jednak nie skaczę", prawda? Lubi się czepiać, a jak już się czepia to kolorem złotym.



Bo to jest takie zwierzątko z zerowym doświadczeniem w eMGowaniu, ale za to z tysiącem pomysłów na minutę. Jest zdolna prawie do wszystkiego, bo niestety mimo, że szybko się uczy co i jak, to wzorce czerpie nie z tej strony, co powinna. Oczy jej się świecą, gdy tylko może spłatać komuś psikusa i z dziką radością pozwoli swojej szalonej wenie dojść do głosu, biorąc popcorn w łapki i patrząc, co się będzie działo dalej. Sesje pełne szaleństw? Jasne. Zwroty akcji? Meow. Mordercze przeprawy? Chyba łatwo przewidzieć odpowiedź. Jeśli gracz myśli i kombinuje, jak najbardziej będzie miła i kochana, ale jeśli spróbuje popełniać zwykłe błędy i nie szanować NPCa... Strzeżcie się, albowiem przekupić ją można tylko porządnym mięsem. Sushi też ujdzie. Pisze ślicznym łososiowym, bo od czasu do czasu trzeba zabrać kotu rybę i zjeść ją na jego oczach z wrednym uśmiechem.



Jako MG dość kreatywna i bardzo nieprzewidywalna. Nie zawaha się wpuścić gracza w niebezpieczną sytuację, lecz zawsze zostawi promyczek nadziei na ucieczkę lub ratunek. Lubi prowadzić NPC bez względu na to czy to kanony czy twory autorskie. Użytkowników straszy limonką.



Z RPGami związany od kilkunastu lat, a i X-Menów zna nie od wczoraj. Jako "wychowanek" D&D wysoko ceni epickość akcji i kreatywność wykorzystania możliwości. Z kolei jako MG lubi odpowiadać sobie na pytanie "co gracze zrobią, jak stanie się to?" Czego można się po nim spodziewać? Akcji jak z komiksów czy filmów oraz nietypowych rozwiązań czy zachowań. Lubi wtrącać swoje jasno-oliwkowe trzy grosze.




Mistrzowie Gry:

    - Prowadzą postacie nie posiadające własnych kont, tzw. NPC,
    - Organizują i prowadzą sesje,
    - Czuwają, by użytkownicy nie nadużywali zdolności swoich postaci,
    - Sprawdzają zgodność postaci / akcji z filmami i komiksami,
    - a także udzielają pomocy użytkownikom w odnalezieniu się na forum i/lub w świecie Marvel'a.



See the world in a grain of sand

Łapacz snów od Profesora
Sukienka na galę

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Jeden
The Avengers Hogwart Dream Black Butler Dysharmonia Spectrofobia Wishtown Virus Pokemon Crystal
Lucid Dreams Veneficium Riverdale Horizon Beyond Undertale Dragon Ball Another Universe Stray Dogs Król Lew

X-Men RPG jest chronione prawami autorskimi - te dotyczące materiału źródłowego należą do Marvela, zaś reszta przynależy do graczy i Administracji forum.
Zabrania się kopiowania i modyfikowania jakiejkolwiek jego części bez zgody Administracji i użytkowników.
Forum jest przystosowane do przeglądarek Firefox, SeaMonkey, Opera, Comodo Dragon. Część emotikon dzięki CookiemagiK. Kod wysuwanego panelu by Luxter.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by XR TEAM for X-MEN RPG FORUM © 2007-2017